Изберете аеродром
 
  SKP :  24.07.2017,14:47
 
 

ПОЛИТИКА ЗА УПРАВУВАЊЕ СО ПОПЛАКИ

 Политика за управување со поплаки

Целта на оваа политика е да обезбеди ефикасна имплементација на Политиката за задоволство на клиенти на ТАВ Македонија со цел зголемување на квалитетот на услугите понудени на клиентите, анализа и преземање мерки преку решавање на добиени поплаки брзо, обезбедување постојана контрола, подобрување на односите со клиентите и подобрување на услугите кои што се нудат на нашите клиенти.       

Поплаките ги третираме согласно барањата на стандардот за управување со поплаки ISO 10002. 

Комуникација

Методот на комуникација со клиентите се реализира на повеќе начини.

E-mail

ТАВ Македонија има посебна електронска адреса (customer.mk@tav.aero) за барањата на клиентите. Оваа електронска адреса е јасно поставена на нашата интернет страница.

Формулар за коментари на клиенти

Низ аеродромскиот терминал, и во јавната и во ограничената зона, има поставено кутии  во кои клиентите ги оставаат пополнетите формулари за коментари. Врз секоја кутија има достапни празни формулари за коментари.

Анкетни листови за Квалитет на аеродромски услуги (Airport Service Quality – ASQ)

Во рамки на процесот на собирање анкетни листови за ASQ, повратните одговори од клиентите се земаат предвид, понекогаш се означуваат како „општа поплака“ но и за нив исто така е потребна итен одговор од страна на соодветниот оддел. 

ДОКУМЕНТИ
 
Формулар за коментари ( 196 Kb)
  
 
 
 
  SKP :  24.07.2017,14:47
Временски услови
35°C Current
Притисок:32610.94 mb
Ветер:11.27 kph
Временска прогноза
Тековна Денес Утре
Current Today Tommorow
35 °C 20/37 °C 20/32 °C
Вести
Известување за патниците...
30/6/2017
Соопштение за медиумите...
30/6/2017
архива
Летови l Патници l Содржини и услуги l До аеродромот l Карго l За нас
  • facebook
  • twitter