Fjalimi i Drejtorit ekzekutiv

Fjalimi i Drejtorit ekzekutiv

Mesazh nga Drejtori i përgjithshëm ekzekutiv

Viti i kaluar 2020 hyri në librat e historisë si një vit në të cilin, për shkak të pandemisë KOVID-19, gjithçka ndryshoi në mënyrë drastike. Si një masë paraprake për të ngadalësuar përhapjen e virusit, autoritetet e aviacionit ndaluan plotësisht fluturimet ndërkombëtare në tremujorin e dytë të vitit, ndërsa vëllimi i aviacionit global u ul pothuajse në zero.

Ndërsa viti vazhdonte, këto masa u lehtësuan pjesërisht për disa muaj, dhe ne ishim dëshmitarë të një kërcimi të fuqishëm në trafikun ndërkombëtar në tremujorin e tretë të vitit 2020.

Sidoqoftë, ka ende kufizime në udhëtimet komerciale midis shumicës së vendeve, përfshirë ato në të cilat ne punojmë, dhe parakushti për udhëtimet është karantina dhe një test negativ. Disa vende nuk i kanë hapur ende kufijtë e tyre për udhëtime dhe fluturime komerciale. Në tërësi, vetëm një sasi shumë e vogël udhëtimesh pa kufizime është e mundur. Si rezultat i këtyre kufizimeve të udhëtimit, numri i udhëtarëve që ne shërbyem në vitin 2020 ra me 70% në krahasim me vitin 2019. Në tërësi, industria e përbërë nga operatorë aeroportesh dhe kompani ajrore në gjith botën, ka një vit të ngjashëm dhe po pret vaksinimin masiv për të lejuar udhëtime komerciale të pakufizuara në vitin 2021.

Ne iu përgjigjëm kësaj krize shumë shpejt dhe në mënyrë efektive. Në nëntë muajt midis prillit dhe dhjetorit të vitit 2020, ne kemi arritur të ulim kostot operative me 50%. Për tërë vitin, ulja e kostove operative arriti në 41%. Në zvogëlimin e të gjitha kostove, ulja më e madhe e kostove u bë e mundur nga nëpunësit tanë, duke përfshirë ekipin menaxhues, të cilët përdorën pushime të papaguara. Unë do të doja ta shfrytëzoj këtë rast për të lavdëruar stafin dhe bashkëpunëtorët tanë për kontributin e tyre për t'iu përgjigjur kësaj krize.

Ne kemi informuar investitorët tanë paraprakisht se pandemia është përcaktuar qartë në kontratat tona si një ngjarje e "Forcës madhore" dhe se kemi dorëzuar aplikime për "Forcë madhore" tek autoritetet rregullatore të aviacionit në mënyrë që të kompensojmë kohën e humbur të funksionimit në pasuritë tona. Këto bisedime u finalizuan për fondet në Turqi, ku morëm një zgjatje dy-vjeçare për të gjitha aeroportet në Turqi, si dhe një shtyrje të pagesave të qirasë për vitin 2022 në vitin 2024.

Aeroportet në Turqi, Tunizi dhe Maqedoni janë hapur që nga korriku i vitit 2020. Aeroportet e Gjeorgjisë janë ende pjesërisht të hapura. Aeroporti Medina mirëpriti pelegrinët e tij të parë në janar dhe hapja e tij e plotë pritet në fund të marsit. Aeroporti i Zagrebit u rihap gjatë pandemisë.

Përfshirja e ndërsjellë e vendeve në "listën e gjelbër KOVID-19" që do të thotë "vende të sigurta" pa kërkesa karantine është ajo që nxit nivelin e rikuperimit të numrit të pasagjerëve në çdo aeroport të hapur. Ndërsa më shumë vende u shtuan në listën e përbashkët të gjelbër me Turqinë, ne vumë re një kërcim material në trafik, i cili filloi kryesisht në gusht të vitit 2020. Fatkeqësisht, Gjermania dhe Britania e Madhe, të cilat janë tregje të rëndësishme burimi, më vonë, dmth. në tremujorin e katërt, u përjashtuan nga lista e gjelbër e përbashkët me Turqinë.

Në shtator të vitit 2020, aeroportet turke mirëpritën pasagjerë nga një numër i kufizuar vendesh që ishin në listën e gjelbër me udhëtime të shënuara pa kufizime me Turqinë. Përkundër numrit të kufizuar të vendeve nga të cilat kemi pranuar pasagjerë, Aeroporti në Bodrum arriti në 59%, dhe Aeroporti i Antalias 45% të udhëtarëve në shtator krahasuar me një vit më parë. Kjo tregon qartë se ekziston një kërkesë e fortë për destinacione pushimi të përballueshme sapo të hiqen kufizimet.

Ekspertët e industrisë gjithashtu tregojnë se përsa i përket trafikut ndërkombëtar, trafiku në destinacione të shkurtra do të rimëkëmbet më shpejt sesa trafiku i transportit të gjatë, dhe udhëtimi për kohën e lirë do të rritet më shpejt sesa udhëtimi i biznesit. Me këtë, portofoli ynë, i cili përbëhet kryesisht nga fluturime të shkurtra dhe destinacione pushimesh, ka avantazhin e madh të rikuperimit më të shpejtë pasi të hiqen kufizimet e udhëtimit.

Aeroporti i Almati përfundoi vitin 2020 me të ardhura neto pozitive në këtë periudhë dhe mjedis sfidues, falë veçorive të tij mbrojtëse. E vendosur në një vend strategjik midis Kinës dhe Evropës, me mundësinë për t'u bërë një nga qendrat kryesore të kargos të Rrugës së re të Mëndafshit, Almati do të jetë një shtesë shumë e vlefshme për portofolin tonë. Pa rrezikuar kostot e qirasë dhe rinovimit, ai do të sigurojë potencial të konsiderueshëm të rritjes së TAV në të ardhmen.

Ne presim që së shpejti të përfundojmë bisedimet e ristrukturimit të borxhit në Tunizi. Ky ristrukturim, detajet e të cilit ne do t'i shpallim sa më shpejt që të përfundojë marrëveshja, do të ketë një vlerë të konsiderueshme për ne.

Viti 2020 ishte një nga vitet më sfiduese që ka parë bota në historinë e kohëve të fundit. Ishte veçanërisht e vështirë në mënyra të ndryshme për secilin prej nesh, por gjithashtu na lejoi të kalonim më shumë kohë me familjet tona. Si TAV, ne kemi bërë çmos për të qëndruar pranë nëpunësve tanë, për t'i mbështetur ata dhe për të lehtësuar shqetësimet e tyre. Ndërsa udhëheqim markën tonë të madhe përmes pandemisë, ne mund të mbështetemi në një bilanc të fuqishëm dhe angazhimin e nëpunësve dhe aksionerëve tanë. Dëshiroj të shpreh mirënjohjen time për shërbimin dhe ndihmën e tyre të vazhdueshme.

Covid19: Udhëtoni me siguri - PYETJE DHE PËRGJIGJE

  • Për të shmangur krijimin e bllokimeve të panevojshme në sportelet e regjistrimit, TAV Maqedoni inkurajon udhëtarët të shfrytëzojnë sa më shumë opsionin në internet për regjistrim të udhëtarëve dhe bagazheve, të paktën 24 orë para kohës së nisjes. Është në dispozicion përmes faqes së internetit të aeroportit në linkun e mëposhtëm: http://skpairport.tavitlab.com/en-EN/flights/page/web-check-in , ku përmes ikonave speciale çdo pasagjer mund të hyjë në seksionin e regjistrimit në internet në faqet e internetit të linjave ajrore.
  • Nëse keni nevojë të regjistroheni në sportelet tona, stafi ynë miqësor do t'ju tregojë me këndshmëri se si të paraqisni biletën tuaj të fluturimit dhe si të tërhiqni individualisht pasaportën tuaj nga lexuesi i regjistrimit, i vendosur në pjesën e përparme të sporteleve, në mënyrë që të shmangni që të keni kontakte fizike sa më të rralal. E njëjta procedurë për vetë-regjistrimin e biletës ajrore dhe pasaportës, përmes lexuesve tanë të regjistrimit, do të zbatohet për procesin e hyrjes në avion në dalje.
  • Pasagjerët do të duhet të ndjekin udhëzimet e agjentëve të sigurisë në mënyrë të disiplinuar, dhe atje, si me të gjitha procedurat ku krijohen radhët, do të jetë e nevojshme të mbajnë një distancë fizike nga të paktën 1.5 metra.
  • Vetëm ata që udhëtojnë do të jenë në gjendje të hyjnë në ndërtesën e terminalit, pasi do të duhet të tregojnë biletën e tyre ajrore (të shtypur ose në telefonin e tyre celular) para personelit të sigurisë në hyrjen "C".
  • Familjarët dhe miqtë që përcjellin pasagjerë ose presin mbërritjen e tyre nuk do të lejohen të hyjnë në ndërtesën e terminalit.
  • Udhëtarët të cilët kanë nevojë për një kujdestar (të moshuarit, njerëzit me lëvizshmëri të kufizuar (PRM), fëmijë të mitur që udhëtojnë pa prind/kujdestar (UM, etj.) do të lejohen të shoqërohen deri në sportelet nga vetëm 1 (një) person. Të njëjtat rregulla që vlejnë për pasagjerët, për sa i përket dezinfektimit personal, veshjes së maskës mbrojtëse dhe matjes së temperaturës së trupit, zbatohen dhe do të zbatohen për shoqëruesin e tyre.
  • Rekomandojmë që pasagjerët të mbërrijnë në aeroport të paktën 3 orë para fluturimit të tyre.

Për shkak të masave të reja të mbrojtjes nga COVID-19, disa nga procedurat e aeroportit mund të zgjasin një kohë të gjatë.

  • Të gjitha dhomat e biznesit dhe të VIP pastrohen dhe dezinfektohen siç përcaktohet nga autoritetet e shëndetit publik, me një frekuencë të rritur të bazuar në trafikun ajror.
  • Ofrohet mbrojtje e përshtatshme për punonjësit, e cila përfshin pajisje mbrojtëse personale si dorëza, maska mbrojtëse, syza ose mburoja të fytyrës.
  • Gjithashtu janë instaluar shenja informacioni dhe shënues në dysheme për të inkurajuar distancën fizike, si dhe disa dispanzerë me dezinfektues, të bazuar në alkool, me një etiketë të përshtatshme për pasagjerët.
  • Të gjitha produktet e servuara në sallone do të shfaqen të paketuara në foli dhe të gjithë të pranishmit do të jenë në gjendje t'i marrin produktet në pako individuale.
  • Ata do të kenë mundësinë e vetë-shërbimit në mënyrë që udhëtarët të kenë kontakte të kufizuara me stafin.
  • Do të bëhet dezinfektimi i shpeshtë i sipërfaqeve që shpesh janë në kontakt me stafin dhe pasagjerët,
  • Do të vendosen shporta speciale për hudhjen e maskave dhe dorëzave të përdorura.
  • Tryezat dhe karriget do të dezinfektohen pas çdo përdorimit nga të pranishmit.
  • Të gjithë punonjësit e dyqaneve duhet të veshin pajisje mbrojtëse. Një ndarës Plexiglas gjithashtu do të jetë i përshtatur për të shmangur kontaktin midis arkës dhe të mysafirëve.
  • Pajisjet e dezinfektimit do të instalohen në hyrje të restoranteve për stafin dhe mysafirët.
  • Përmes shenjave udhëzuese, mysafirët do të kujtohen për rregullat për distancimin shoqëror që duhet të ndjekin, veçanërisht në zonat e vendeve për të porositur dhe paguar.
  • Në të gjitha restorantet, kapaciteti është zvogëluar dhe distanca midis tabelave është rritur. Do të vendosen nga dy karrige në çdo tryezë.
  • Tabakët dhe pjatat do të hiqen nga zonat e zakonshme. Ato do t'u jepen klientëve nga stafi zyrtar.
  • Do të përdoren produkte të paketuara për një përdorim në vend të produkteve të tilla si kripë, sheqer, peceta, etj. Produktet për një përdorim (kashta, peceta, etj.) do të hiqen nga zona e përbashkët dhe do t'u shërbehen klientëve nga stafi zyrtar.
  • Në rreshtat në vendet për porosi dhe pagesa, ka ngjitëse në dysheme në një distancë (1.5 metra), të përshtatshme për distancë sociale.
  • Punonjësit do të punojnë me pajisje mbrojtëse.
  • Pajisjet e përdorura shpesh do të dezinfektohen rregullisht.
  • Distanca fizike prej 1.5 metrash është minimale në hapësirë ​​për të gjithë personat e pranishëm dhe për këtë qëllim janë vendosur shenja udhëzuese rreth dyshemesë së dyqaneve pa taksa.
  • Do të shënohen pikat e rrepta të hyrjes në dyqane, ku do të përdoren dezinfektuesit me bazë alkooli përpara se të futen në duty-free dyqanet.
  • Pasagjerët që nuk mbajnë maskë nuk do t'ju lejohet të hyjnë në dyqan.
  • Nuk do të lejohen më shumë se 10 klientë në duty-free dyqanet në të njëjtën kohë.
  • Pasagjerët duhet të arrijnë në aeroport të paktën 3 orë para fluturimit të tyre, sepse të paktën 1 orë para kohës së nisjes ata tashmë duhet të jenë në zonën e hyrjes, dmth në Portat.
  • Gjatë procesit të hyrjes në avion, pasagjerët do të duhet të tregojnë pasaportën ose dokumentin udhëtues të tyre dhe biletin e tyre të hyrjes tek agjenti për kontrollim të hyrjes dhe për të skanuar individualisht kalimin e tyre nga lexuesi.
  • Pasagjerët duhet të mbajnë një maskë mbrojtëse, të mbajnë një distancë fizike të përshkruar në ambiente të mbyllura dhe të mbajnë një nivel të lartë të higjenës personale.
  • Pas mbërritjes së tyre, pasagjerët do të lënë aeroplanin me përdorimin paralel të shkallëve në derën e pasme dhe një urë pasagjerësh në derën e përparme të avionit për ti shmangur bllokimit.
  • Pas largimit të pasagjerëve nga avioni, do të bëhet dezinfektimi parandalues.
  • Do të kryhet një skanim në hyrje me kamera termike nga Ministria e Shëndetësisë para dhe pas kontrollit të pasaportave, dhe Formulari i plotëuar për përcaktimin e vendndodhjes së pasagjerëve do të dorëzohet nga pasagjeri tek punonjësi i Ministrisë së Shëndetësisë.
  • Pajisjet e dezinfektimit janë instaluar në pjesën e mbërritjeve (pas hyrjes në vend, pranë kontrollit të pasaportës dhe në dalje nga kontrolli doganor).
  • Do të ketë shënim të zonave të pritjes në dysheme të zonës për marrjen e bagazhit në mënyrë që të sigurohet distanca adekuate midis pasagjerëve në pritje.
- Ne kemi ndjekur përvojat e aeroporteve të tjerë mbarë botës dhe rekomandimet e Ministrisë së Shëndetësisë, Organizatës Botërore të Shëndetit (OBSH), Agjencisë së Sigurisë së Aviacionit të Bashkimit Evropian (EASA), Organizatës Ndërkombëtare të Aviacionit Civil (ICAO), Këshillit Ndërkombëtar të Aeroporteve (ACI) dhe Shoqatës Ndërkombëtare të Trafikut Ajror (IATA), me synim që të ndërmarrim masat e duhura në kohën e duhur.
  • E vetmja hyrje e hapur për pasagjerët në ndërtesën e terminalit do të jetë hyrja "C", ku secili pasagjer do të duhet të kalojë përmes një shtresë për dezinfektim të këpucëve, dhe më pas të dezinfektojë duart në dezinfektuesit pa kontakt për dezinfektimin e duarve, të vendosur në hyrje të godinës.
  • Pastaj, çdo pasagjerit në hyrje të ndërtesës së terminalit do t'i kontrollohet temperatura e trupit nga një aparat fotografik termik. Pas skanimit me kamerën termike, nëse nuk kanë një temperaturë të ngritur të trupit, pasagjerët do të jenë në gjendje të procedojnë në sportelet e regjistrimit ose të vetë-regjistrimit.
  • Vetëm ata udhëtarët që udhëtojnë (kanë një biletë avioni) mund të hyjnë në ndërtesën e terminalit, dhe jo familjet dhe miqtë e tyre që i përcjellin ata ose presin që të arrijnë.
  • Pasagjerët të cilët kanë nevojë për një kujdestar (të moshuarit, njerëzit me lëvizshmëri të kufizuar (PRM), fëmijë të mitur që udhëtojnë pa prind/kujdestar (UM, etj.) do të lejohen të shoqërohen deri në sportelet për kontrollim vetëm nga 1 (një) person.
  • Shenjat e informacionit, siç janë shenja afishet, etiketat dhe tabelat, vendosen në të gjithë aeroportin për të kujtuar pasagjerët të mbajnë distancën fizike, një nivel të lartë të higjienës personale dhe të shmangin prekjen e sipërfaqeve.
  • Ulëset në dhomat e pritjes në aeroport, në Nisjet, Arritjet dhe Portat janë të shënuara posaçërisht për të siguruar distancën e duhur fizike për pasagjerët.
  • Për sigurinë e pasagjerëve, pastrimi dhe dezinfektimi i të gjitha zonave të aeroportit është shpeshtuar, ndërsa ventilimi në ndërtesën e terminalit është ngritur gjithashtu, me një sistem të kondicionimit të ajrit duke përdorur filtra të veshur me filma nano-kimikë F9.
  • Dispensuesit me sanitizuesit e duarve janë të vendosor në të gjithë ndërtesën e terminalit për përdorje nga pasagjerët.
  • Vaskat plastike në të cilat pasagjerët vendosin valixhet dhe sendet personale do të dezinfektohen pas çdo përdorimi, ose pas përdorimit të tyre nga secili pasagjer.
  • Pasagjerët domosdo duhet të mbajnë një maskë mbrojtëse para se të hyjnë në ndërtesën e terminalit të aeroportit dhe ta veshin atë deri në udhëtimin e tyre për në daljen e terminalit në destinacionin përfundimtar. Pasagjerët që nuk mbajnë maskë mbrojtëse nuk do të lejohen të hyjnë në ndërtesën e terminalit.
  • Hyrja e vetme e hapur për udhëtarët në ndërtesën e terminalit do të jetë hyrja "C".
  • Para hyrjes në ndërtesën e terminalit, pasagjerët duhet të tregojnë biletën e tyre ajrore (të shtypur ose në telefonin e tyre celular) për personelin e sigurisë në hyrje.
  • Çdo pasagjer do të duhet të kalojë nëpër një leckë dezinfektimi të këpucëve, dhe pastaj të dezinfektojë duart në dispanzerët sanitar pa kontakt, të vendosura në hyrje të ndërtesës.
  • Pas dezinfektimit të përshkruar, në hyrje të ndërtesës së terminalit, pasagjerët do të testohen për temperaturën e trupit, përmes një aparati termik të siguruar nga TAV Maqedoni, në mënyrë që të parandalohet hyrja e virusit në ndërtesën e aeroportit. Pasagjerët që nuk kanë një temperaturë të ngritur të trupit do të jenë në gjendje të vazhdojnë në sportelet e kontrollit. Stafi ynë do të monitorojë kamerën termike. Nëse është e nevojshme, do të kryhet një test shtesë me një termometër pa kontakt.

Pyetje të parashtruara shpesh

 

Меѓународниот Аеродром Скопје има редовна автобуска линија за патници од клучни точки низ градот Скопје, до самиот Аеродром, опслужувана од компанијата “Манора“. Возниот ред е направен според пристигнувањата и заминувањата на летовите. Станици низ градот на кои автобусот застанува се: Хотел “Холидеј Ин”, Транспортен Центар, ТЦ Бисер, Меѓународен Аеродром Скопје. Билет во еден правец изнесува 180 денари. Повеќе информации на: http://skpairport.tavitlab.com/en-EN/passenger-guide/to-from-the-airport/page/bus

Меѓународниот аеродром Скопје работи 24/7. Можете да дојдете на Аеродромот во било кое време и да чекате за Вашиот лет. Рестораните и кафулињата како Cakes & Bakes, Café In, Burger King и Need Stop им се постојано достапни на патниците, бизнис-салонот (PrimeClass CIP Service) нуди комфор 24/7, а бесцаринската продавница (ATU Duty Free), отворена за време на летовите, нуди широк асортиман на производи.

Пријавувањето на патниците на шалтерите за регистрација почнува најмалку 120 минути (2 часа) пред предвиденото време на полетување, а во случај на интерконтинентален лет најмалку 180 минути (3 часа) пред времето на полетување назначено на Вашиот авиобилет. Затворањето на аеродромскиот шалтер за регистрација е најдоцна 40 минути пред времето на полетување назначено во Вашиот авиобилет, а во случај на интерконтинентален лет најдоцна 60 минути пред времето на полетување назначено во Вашиот авиобилет.

За информации во врска со летовите, следете ја веб-страницата на аеродромот, во делот за Пристигнувања и Заминувања, каде што сите промени во распоредот на летови се обновуваат во реално време, односно како што ни пристигнуваат информациите од авиокомпаниите.

Доколку Ви се потребни итни дополнителни информации за Вашиот лет, можете да го контактирате Шалтерот за информации на телефонскиот број: +389 2 3148 333, кој работи 24/7.

На патниците им е дозволено да носат предмети за кои не се наплаќа како што се: палто, 1 чадор или бастун, 1 женска чанта, 1 камера или двоглед, 1 корпа за носење на новороденче, 1 пар патерици или слични протетички помагала, медицинска опрема од која патникот е зависен, соодветна количина храна за бебиња.

Во врска со висината на надоместоците за багаж, Ве молиме контактирајте ја авиокомпанијата со која летате, бидејќи секоја авиокомпанија има своја политика и правила за багаж.

Ако имате специфични прашања во врска со дозволени/недозволени предмети во багажот, поставете го Вашето прашање до нашиот Оддел за односи со клиенти, на следниот е-мејл: customer.mk@tav.aero

 

Доколку изгубите Ваш личен предмет на аеродромот или во авион, пријавете го во Службата Изгубено/Најдено уште додека сте на аеродромот. Доколку сте излегле од аеродромот, испратете е-мејл на: lost.property@tav.aero

Доколку пронајдете загубени предмети, веднаш пријавете ги на службени лица од Службата Изгубено/Најдено,  вработени од Обезбедувањето, или од Шалтерот за пријавување, и напишете мејл на lost.property@tav.aero

ТАВ Македонија во 2015 година воведе бесплатен безжичен интернет на Меѓународниот Аеродром Скопје, а во 2019 година го надгради истиот. Патниците можат преку нивните мобилни уреди можат да го користата бесплатниот интернет со едноставно приклучување на безжичната мрежа со име: “City of Skopje”, без потреба од впишување на лозинка. Оваа мрежа не е временски ограничена и не е потребно најавување за повторно користење.

Нема потреба за претходна резервација на паркинг-место.

Ценовник за паркинг:

1ч. – 80 МКД

2ч. – 100 МКД

2-4ч. – 150 МКД

4-8ч. – 200 МКД

8-24ч. – 600 МКД

Повеќе информации на: http://skp.airports.com.mk/default.aspx?ItemID=375

Да. Меѓународниот Аеродром Скопје има посебно означени паркинг-места за лицата со инвалидитет и паркингот за нив е бесплатен. Со покажување на сообраќајната дозвола и легитимацијата за инвалидитет на Шалтерот за паркинг, лоциран внатре во терминалната зграда, нашите вработени ќе го поништат паркинг-билетот и лицето со инвалидитет автоматски ќе биде ослободено од плаќање паркинг. Доколку сите паркинг-места за лицата со инвалидитет се зафатени, паркирајте се на обично место и следејќи ја истата постапка ќе бидете ослободени од плаќање паркинг.

За патување со миленик во авион потребно е патниците да ги обезбедат сите потребни документи и вакцини за животното пред да тргнат на пат. За подетални информации обратете се во авиокомпанијата со која летате:

https://en.aegeanair.com/travel-information/special-assistance/traveling-with-pet/

https://www.airserbia.com/en/information/ancillary-services/traveling-with-your-pets/about-the-service

 https://www.adria.si/en/information/baggage/travel-with-animals/

https://www.turkishairlines.com/en-us/any-questions/traveling-with-pets/

https://www.croatiaairlines.com/Travel-info/Special-passenger-categories/Animals

https://www.qatarairways.com/en/baggage/animals.html

https://www.austrian.com/Info/Flying/TransportationAnimals

https://www.flypgs.com/en/write-to-us/a0j58000000NHWFAA4#sf-1

https://www.flydubai.com/en/

https://www.lot.com/

https://www.flyedelweiss.com/EN/prepare/flight-preparation/animals-travelling/Pages/general-information.aspx

 

Wizz Air не дозволува домашни миленици во авион, со исклучок на кучиња водичи кои придружуваат лица. За овие кучиња е неопходно да се достават соодветни документи за патување.

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/travel-information/baggage

Да. Меѓународниот Аеродром Скопје има Служба за помош на патници со ограничена способност за движење. Шалтерот каде што можат да се најде оваа бесплатна услуга, се наоѓа веднаш до Шалтерот за информации, во терминалната зграда. Како личност со намалена подвижност (PRM) се подразбира секое лице чија подвижност е намалена поради физичка попреченост (сензорна или локомоторна), интелектуален дефицит, возраст, болест или друга причина.

Во моментов – не, но се работи на воведување. На Меѓународниот Аеродром Скопје е дозволено да се пуши само во отворените тераси на кафулињата сместени во јавната зона на терминалната зграда. Пушењето не е возможно во делот по Пасошката контрола, кај Портите.

Во случај на општи прашања за кои не ви е потребен итен одговор, жалби или пофалби, пишете ни на: customer.mk@tav.aero Тоа е нашиот Оддел за односи со клиенти, кој во најкус можен рок ќе Ви одговори на Вашите прашања.