History

History

Historia e suksesshme e shkruar në bazë të njohurive, përvojës dhe kreativitetit në punën e aeroportit.

Holdingu TAV Aeroporte, e cila u themelua në Stamboll në vitin 1997 si një ndërmarrje e përbashkët e grupeve Tepe dhe Akfen, e mbaroi ndërtimin e terminalit ndërkombëtar të aeroportin Ataturk në Stamboll për një periudhë prej vetëm dy vjetësh. Historia 10-vjeçare  e TAV filloi me hapjen e terminalit ndërkombëtar në vitin 2000. Duke zbuluar fytyrën e Turqisë moderne, ky projekt ishte hap i parë konkret në historinë e suksesshme të TAV-it.

Duke u zhvilluar më herët me sukses jo shumë të dukshëm, brenda një periudhe të shkurtër kohe përmes përdorimit të njohurive teknike, nivelit të lartë të kualifikimit të punës dhe teknologjisë së përparuar, TAV është tani një sipërmarrje globale si për projektet për ndërtimin e aeroporteve ashtu edhe për punën e aeroportit.

Në përputhje me qëllimet korporatave të kompanisë në vitin 2006 TAV bëri një rindërtim duke e organizuar pjesën operative dhe ndërtimin, përkatësisht në TAV Aeroporte dhe TAV Konstruksione. Me përpjekjet e vazhdueshme për të përmirësuar arritjet e tyre dhe për ta paraqitur Turqinë sa më mirë, TAV Aeroporte u paraqit publikisht në vitin 2007 me riorganizim të realizuar.

Sot, duke realizuar një mesatare prej 420 mijë fluturime dhe 48 milionë pasagjerë në vit nga 300 kompani ajrore nëpërmjet filialeve të saj të shumta, TAV Aeroporte e forcon edhe më tej pozitën e saj në tregun e Turqisë, Evropës Lindore, Kaukazit, Lindjes së Mesme dhe Afrikës së Veriut, duke marrë hapa të vendosur dhe projekte të suksesshme.

Duke menaxhuar me terminalet vendore dhe ndërkombëtare në aeroportet Ataturk në Stamboll dhe Ankara Esenboga, terminali ndërkombëtar në aeroportin Adnan Menderes  në Izmir dhe aeroporti ndërkombëtar Gazipasha në Antali, TAV Aerporte gjithashtu menaxhon me aeroportet në Tbilisi dhe Batumi në Gjeorgji, aeroportet Monastir dhe Enfida në Tuniz dhe aeroportet ndërkombëtare në Shkup dhe Ohër në Maqedoni.

Nën ombrellën e TAV Aeroporte është mbledhur një gamë e gjerë e kompanive të shërbimit që pasqyrojnë konceptin e shërbimeve të integruara të TAV. TAV Aeroporte menaxhon me kompaninë e themeluar Havana dhe kompanitë e lidhura TGS dhe Nort Hab Servises. Gjithashtu, TAV Aeroporte për dyqanet pa doganë bashkëpunon me ATU, për shërbimet për ushqim dhe pije nëpërmjet BTA Ketering ndërsa shërbimet  jashtë aeroportit i paguan nën Shërbimet Operative të TAV-it. TAV IT menaxhon me teknologjinë informative TAV, ndërsa shërbimet për sigurim privat i shfrytëzon prej TAV Sigurim Privat. Përveç kësaj, TAV Aeroporte ndërmerr  menaxhimin e dyqaneve pa doganë, departamentit të ushqimit edhe pijeve dhe pjesës komerciale të aeroportit Riga në Letonia për 10 vjet, duke filluar më 1 janar, 2011.

Si operator udhëheqës i aeroporteve në Turqi, prona TAV Aeroporte vazhdon të zbatojë projekte për të mirën e njerëzve në përputhje me parimet dhe qëllimet e saj pa kompromis, duke punësuar më shumë se 18 mijë punonjës në tre kontinente.

Në operacionet e aeroportit, pulsi është intensiv 24 orë në ditë. E armatosur me ndërgjegjen e saj, prona TAV Aeroporte i shërben klientët e saj me stafin e dashur me përvojë në çdo hap: nga parkimi deri në kontrollin e sigurisë, prej paraqitjes deri te kafenetë, prej dyqaneve pa taksa deri në dyert dalëse.

Duke synuar të sigurojë shërbime të jashtëzakonshme me strukturë të integruar të aeroporteve nëpër të cilat kalojnë mijëra njerëz çdo ditë - në rritje nga një lokal në një kompani globale - TAV Aeroporte përcaktoi qëllimin e saj për të arritur shërbime të 100 milion pasagjerëve në dhjetë vitet e ardhshme.

Pyetje të parashtruara shpesh

Për/nga Aeroporti ndërkombëtar Shkup ka transport të rregullt me autobus për udhëtarët, që kalon dhe ndalon në stacionet kryesore të autobusëve në të gjithë qytetin e Shkupit dhe mbërrin në Aeroport. Ky transport me autobus menaxhohet nga kompania V2V Transporter. Orari i autobusëve është përgatitur sipas orarit të fluturimeve në Aeroportin ndërkombëtar Shkup. Bileta në një drejtim për transport me autobus kushton 199 denarë. Më shumë informacion mund të gjeni në seksionin Udhëzues për pasagjerët  të faqes së internetit, dmth në seksionin Autobus.

Aeroporti ndërkombëtar Shkup është i hapur 24/7. Restorantet dhe kafenetë si Cakes & Bakes, Café In, Burger King dhe Need Stop janë gjithmonë në dispozicion të udhëtarëve; Salloni i biznesit (PrimeClass CIP Service) ofron rehati 24/7, dhe dyqani pa taksa (ATU Duty Free) është i hapur sipas fluturimeve dhe ofron një gamë të gjerë produktesh.

Regjistrimi në sportelet e kontrollit të pasagjerëve dhe bagazheve fillon 180 minuta (3 orë) përpara kohës së planifikuar të nisjes (STD) të specifikuar në biletën tuaj të linjës ajrore. Koha e mbylljes në sportelin e kontrollit të aeroportit është jo më vonë se 60 minuta përpara orës së planifikuar të nisjes të shënuar në biletën tuaj të avionit.
Që nga fillimi i pandemisë Kovid-19, për shkak të kërkesave për dokumente të ndryshme udhëtimi të vendosura nga vende të ndryshme, TAV Maqedoni ka apeluar që pasagjerët të arrijnë në aeroport 3 orë para nisjes.

Për informacione rreth fluturimeve, ndiqni faqen e internetit të Aeroportit ndërkombëtar Shkup, në rubrikën Arritjet dhe/ose Nisjet, , ku të gjitha ndryshimet në oraret e fluturimeve përditësohen në kohë reale, pra kur marrim informacion nga linjat ajrore.

Nëse keni nevojë për informata shtesë urgjente për fluturimin Tuaj, mund të kontaktoni sportelin informativ në Aeroportin ndërkombëtar Shkup në numrin e telefonit: +38923148333, i cili funksionon 24/7.

Pasagjerët lejohen të mbajnë sende për të cilat nuk bëhet pagesë siç janë: pallto, 1 umbrellë ose kallam, 1 çantë zonjash, 1 aparat fotografik ose dylbi, 1 shportë për bartjen e një të porsalinduri, 1 palë paterica ose pajisje të ngjashme protetike, pajisje mjekësore nga të cilat udhëtari varet, një sasi e mjaftueshme e ushqimit për foshnja.
Për sa i përket shumës së kompensimit për bagazh, ju lutemi kontaktoni linjën ajrore me të cilën fluturoni, pasi çdo linjë ajrore ka politikën dhe rregullat e veta të bagazheve.
Nëse keni pyetje specifike në lidhje me artikujt e lejuar / të palejuar në bagazhin tuaj, ju lutemi dërgoni pyetjen tuaj në Departamentin të marrëdhënieve me klientët në adresën e mëposhtme të emailit: customer.mk@tav.aero

 

Nëse humbni sendet tuaja personale në ndërtesën e aeroportit, ju lutemi raportojini ato në Sportelin e iInformacionit ose te një roje sigurie. Nëse tashmë jeni larguar nga aeroporti, ju lutemi shkruani në lost.property@tav.aero
Nëse gjeni një apo më shumë sende të humbura në ndërtesën e aeroportit, raportoni menjëherë në Departamentin e sigurisë, ose në Sportelin e informacionit dhe/ose dërgoni një e-mail në lost.property@tav.aero
Për sendet e humbura/gjetura në avion, ose në rast bagazhi të humbur ose të dëmtuar, ju lutemi raportoni menjëherë tek kolegët tanë në Shërbimin e bagazheve, që ndodhet në zonën e marrjes së bagazheve, pas kontrollit të pasaportës në zonën e arritjeve, ose shkruani në lostbaggage@tav.aero
Për më shumë informacion ju lutemi klikoni në linkun e mëposhtëm:

http://skp.airports.com.mk/mk-MK/passenger-guide-mk/airport-facilities-services-mk/page/lost-luggage-mk

 

Po. Që nga viti 2015, TAV Maqedoni ka prezantuar Wi-Fi internet falas në Aeroportin ndërkombëtar Shkup. Pasagjerët mund të përdorin internetin Wi-Fi falas përmes pajisjeve të tyre celulare thjesht duke u lidhur me rrjetin të quajtur: TAV Airports, pa pasur nevojë të vendosni një fjalëkalim.

Ju mund të parkoni automjetin tuaj në parkingun tonë pa rezervim paraprak. Ky shërbim është i disponueshëm 24/7 në Aeroportin ndërkombëtar Shkup.
Çmimorja për parkim:
1h – MKD 100
2h – MKD 150 
3h – MKD 200 
3h-4h – MKD 300 
4h-6h – MKD 400
6h-8h – MKD 500
24h – MKD 1,000
3-5 days – MKD 3,500
5-7 days – MKD 4,500
Çdo ditë shtesë – MKD 400    
Për më shumë informacion mbi shërbimet e parkimit, ju lutemi klikoni në Parking

Po. Aeroporti ndërkombëtar Shkup ka vende parkimi të shënuara posaçërisht për personat me aftësi të kufizuara dhe parkimi për ta është falas brenda 24 orëve. Duke treguar lejen e trafikut dhe ID-në e aftësisë së kufizuar në sportelet e parkimit, që ndodhet në ndërtesën e terminalit, nëpunësit tanë do të anulojnë biletën e parkimit dhe personi me aftësi të kufizuar do të përjashtohet automatikisht nga pagesa e parkimit. Nëse të gjitha hapësirat e parkimit për personat me aftësi të kufizuara janë të zëna, parkoni në një vend të rregullt dhe duke ndjekur të njëjtën procedurë do të përjashtoheni nga pagesa e parkimit.
Për më shumë informacion mbi shërbimet e parkimit, ju lutemi klikoni në Parking  ose në 
Udhëtarë me aftësi të kufizuara dhe udhëtarë me lëvizshmëri të zvogëluar – PRM

Po. Aeroporti ndërkombëtar Shkup ka Shërbim për ndihmë për pasagjerë me aftësi të kufizuar dhe lëvizshmëri të reduktuar – PLR. . Shërbimi ku mund të gjendet ky shërbim falas ndodhet pranë Sportelit të informacionit, në godinën e terminalit. Një person me lëvizshmëri të reduktuar (PLR) nënkupton çdo person, lëvizshmëria e të cilit është zvogëluar për shkak të paaftësisë fizike (shqisore ose lokomotore), deficitit intelektual, moshës, sëmundjes ose ndonjë shkaku tjetër.

Po. Në Aeroportin ndërkombëtar Shkup ka një dhomë për duhanpirje, e vendosur në zonën e kontrolluar nga siguria. Dhoma e duhanpirjes ndodhet ngjitur me daljen me numër 201, pra në anën e majtë pas kontrollit të pasaportës dhe pas postbllokut të sigurisë.
Përveç dhomës së pirjes së duhanit, pasagjerët mund të përdorin tarracat e hapura të kafeterive që ndodhen në hyrje të ndërtesës së terminalit të aeroportit.
Pirja e duhanit është e ndaluar në pjesën tjetër të ndërtesës së terminalit.

Nëse keni pyetje të përgjithshme për të cilat nuk keni nevojë për përgjigje të menjëhershme, ankesa apo lëvdata, na shkruani në customer.mk@tav.aero.. Ky është Departamenti për marrëdhënie me klientët, ku do të merrni përgjigje për pyetjet tuaja sa më shpejt të jetë e mundur.