Udhëzues për ankesa
Me blerjen e një bilete avioni, ju lidhni një marrëveshje me kompaninë ajrore që është e detyruar ti kompensojë të gjitha çështjet që kanë të bëjnë me biletat e avionit.
Ju lutemi, lexoni me kujdes përkufizimet dhe paraqisni një ankesë tek kompania ajrore që ka operuar fluturimin me të cilin lidhet ankesa juaj.
➤ Refuzim i imbarkimit në avion (kufizimet e udhëtimit, dokumenti i udhëtimit, afatet e paraqitjes dhe imbarkimit)
➤ Transferim në një biletë ajrore të klasit më të ulët
➤ Anulimi i fluturimit
➤ Vonesa e gjatë e fluturimit
➤ Paraqitja e bagazhit
➤ Ndryshimet në orarin e fluturimit
Për ankesa në lidhje me pikat e përcaktuara të listuara më sipër, ju lutemi ndiqni një nga linqet e dhëna, përkatësisht:
- Air Serbia – guest.support@airserbia.com
- Pegasus Airlines – https://www.flypgs.com/en/writeto-us (linku i drejtpërdrejtë)
- Turkish Airlines – https://www.turkishairlines.com/enint/any-questions/customer-relations/feedback/ (linku i drejtpërdrejtë)
- Wizz Air – https://wizzair.com/engb/information-and-services/compliments-and-complaints/
(linku)
- Croatia Airlines – https://www.croatiaairlines.com/Claim dhe email: contact@croatiaairlines.hr
- Aegean Airlines – contact@aegeanair.com
- LOT – https://www.lot.com/us/en/customerservice
- Austrian Airlines – https://www.austrian.com/lt/en/helpand-contact#/
- Chair Airlines – https://www.chair.ch/en/contacten-/contact
Lexo më shumë:
Marrëdhënie me Klientët