За компанијата

За компанијата


Успешна приказна напишана со знаење, искуство и креативност во аеродромското работење.

Холдингот ТАВ Аеродроми кој е основан во Истанбул во 1997 година како заедничко вложување на групациите Тепе и Акфен, ја заврши изградбата на меѓународниот терминал на аеродромот Ататурк во Истанбул за период од само две години. 10-годишната приказна на ТАВ започна со отворањето на меѓународниот терминал во 2000 година. Откривајќи го модерното лице на Турција, овој проект беше првиот конкретен чекор во успешната приказна на ТАВ.

Развивајќи се со претходно незабележан успех во рамките на краток временски период преку употребата на техничко знаење, високо-квалификувана работна сила и напредна технологија, ТАВ сега е глобален бренд, како за проекти за изградба на аеродроми, така и за аеродромско работење.

Во согласност со корпоративните цели на компанијата, во 2006 година ТАВ направи реконструкција организирајќи ги оперативниот дел и изградбата соодветно во ТАВ Аеродроми и ТАВ Констракшн. Со постојаните напори да ги подобри своите постигнувања и да ја претстави Турција на најдобар можен начин, ТАВ Аеродроми јавно се презентираше во 2007 година по спроведената реорганизација.

Денес, опслужувајќи во просек 420 илјади летови и 48 милиони патници од 300 авиопревозници годишно преку многуте свои филијали, ТАВ Аеродроми уште повеќе ја зајакнува својата позиција на пазарот во Турција, Источна Европа, Кавказ, Блискиот Исток и Северна Африка, преземајќи одлучни чекори и успешни проекти.

Управувајќи со домашните и меѓународните терминали на аеродромите Ататурк во Истанбул и Анкара Есенбога, меѓународниот терминал на аерoдрoмот Аднан Мендерес во Измир и меѓународниот аеродром Газипаша во Анталија, ТАВ Аеродроми, исто така, ги раководи аеродромите во Тбилиси и Батуми во Грузија, аеродромите Монастир и Енфидха во Тунис и меѓународните аеродроми во Скопје и Охрид во Македнија.

Под чадорот на ТАВ Аеродроми е собран широк опсег на услужни компании кои го отсликуваат концептот за интегрирани услуги на ТАВ. ТАВ Аеродроми управува со етаблираната компанија Хаваш и придружните компании ТГС и Норт Хаб Сервисес. Исто така, ТАВ Аеродроми за бесцаринските продавници соработува со АТУ, за услугите за храна и пијалоци преку БТА Кетеринг, а ги наплаќа неавијациските услуги под ТАВ Оперативни Услуги. ТАВ ИТ управува со информатичката техологија на ТАВ, а услугите за приватно обезбедување ги користи од ТАВ Приватно Обезбедување. Дополнително, ТАВ Аеродроми го презема управувањето со безцаринските продавници, одделите за храна и пијалоци и комерцијалните делови од аеродромот Рига во Летонија за период од 10 години, почнувајќи на 1 јануари, 2011 година.

Како водечки аеродромски оператор во Турција, холдингот ТАВ Аеродроми продолжува да спроведува проекти за доброто на луѓето во согласност со неговите некомпромитирачки цели и принципи, вработувајќи повеќе од 18 илјади вработени на три континенти.

Во аеродромското работење, пулсот е интензивен 24 часа на ден. Наоружан со својата свесност, холдингот ТАВ Аеродроми ги опслужува своите потрошувачи со искусниот и срдечен персонал на секој чекор: од паркингот до безбедносната проверка, од пријавувањето до кафулињата, од бесцаринските продавници до излезните порти.

Стремејќи се да обезбеди исклучителни улуги со интегрирана структура на аеродромите низ кои минуваат илјадници луѓе секој ден -- прераснувајќи од локална во глобална компанија -- ТАВ Аеродроми си постави цел да постигне опслужување на 100 милиони патници во следните десет години.

Корисни информации

Продавници и ресторани
Продавници и ресторани

На аеродромот ќе најдете голем број на ресторани, продавници за сувенири, винска продавница, бесцаринска продавница, тобако...

Паркинг
Паркинг

Меѓународен Аеродром Скопје располага со сопствен паркинг простор....

Информации за летови
Информации за летови

Информации за пристигнување и заминување на летови на Меѓународниот Аеродром Скопје во реално време

Често поставувани прашања

 

Меѓународниот Аеродром Скопје има редовна автобуска линија за патници од клучни точки низ градот Скопје, до самиот Аеродром, опслужувана од компанијата “Манора“. Возниот ред е направен според пристигнувањата и заминувањата на летовите. Станици низ градот на кои автобусот застанува се: Хотел “Холидеј Ин”, Транспортен Центар, ТЦ Бисер, Меѓународен Аеродром Скопје. Билет во еден правец изнесува 180 денари. Повеќе информации на: http://skpairport.tavitlab.com/en-EN/passenger-guide/to-from-the-airport/page/bus

Меѓународниот аеродром Скопје работи 24/7. Можете да дојдете на Аеродромот во било кое време и да чекате за Вашиот лет. Рестораните и кафулињата како Cakes & Bakes, Café In, Burger King и Need Stop им се постојано достапни на патниците, бизнис-салонот (PrimeClass CIP Service) нуди комфор 24/7, а бесцаринската продавница (ATU Duty Free), отворена за време на летовите, нуди широк асортиман на производи.

Пријавувањето на патниците на шалтерите за регистрација почнува најмалку 120 минути (2 часа) пред предвиденото време на полетување, а во случај на интерконтинентален лет најмалку 180 минути (3 часа) пред времето на полетување назначено на Вашиот авиобилет. Затворањето на аеродромскиот шалтер за регистрација е најдоцна 40 минути пред времето на полетување назначено во Вашиот авиобилет, а во случај на интерконтинентален лет најдоцна 60 минути пред времето на полетување назначено во Вашиот авиобилет.

За информации во врска со летовите, следете ја веб-страницата на аеродромот, во делот за Пристигнувања и Заминувања, каде што сите промени во распоредот на летови се обновуваат во реално време, односно како што ни пристигнуваат информациите од авиокомпаниите.

Доколку Ви се потребни итни дополнителни информации за Вашиот лет, можете да го контактирате Шалтерот за информации на телефонскиот број: +389 2 3148 333, кој работи 24/7.

На патниците им е дозволено да носат предмети за кои не се наплаќа како што се: палто, 1 чадор или бастун, 1 женска чанта, 1 камера или двоглед, 1 корпа за носење на новороденче, 1 пар патерици или слични протетички помагала, медицинска опрема од која патникот е зависен, соодветна количина храна за бебиња.

Во врска со висината на надоместоците за багаж, Ве молиме контактирајте ја авиокомпанијата со која летате, бидејќи секоја авиокомпанија има своја политика и правила за багаж.

Ако имате специфични прашања во врска со дозволени/недозволени предмети во багажот, поставете го Вашето прашање до нашиот Оддел за односи со клиенти, на следниот е-мејл: customer.mk@tav.aero

 

Доколку изгубите Ваш личен предмет на аеродромот или во авион, пријавете го во Службата Изгубено/Најдено уште додека сте на аеродромот. Доколку сте излегле од аеродромот, испратете е-мејл на: lost.property@tav.aero

Доколку пронајдете загубени предмети, веднаш пријавете ги на службени лица од Службата Изгубено/Најдено,  вработени од Обезбедувањето, или од Шалтерот за пријавување, и напишете мејл на lost.property@tav.aero

ТАВ Македонија во 2015 година воведе бесплатен безжичен интернет на Меѓународниот Аеродром Скопје, а во 2019 година го надгради истиот. Патниците можат преку нивните мобилни уреди можат да го користата бесплатниот интернет со едноставно приклучување на безжичната мрежа со име: “City of Skopje”, без потреба од впишување на лозинка. Оваа мрежа не е временски ограничена и не е потребно најавување за повторно користење.

Нема потреба за претходна резервација на паркинг-место.

Ценовник за паркинг:

1ч. – 80 МКД

2ч. – 100 МКД

2-4ч. – 150 МКД

4-8ч. – 200 МКД

8-24ч. – 600 МКД

Повеќе информации на: http://skp.airports.com.mk/default.aspx?ItemID=375

Да. Меѓународниот Аеродром Скопје има посебно означени паркинг-места за лицата со инвалидитет и паркингот за нив е бесплатен. Со покажување на сообраќајната дозвола и легитимацијата за инвалидитет на Шалтерот за паркинг, лоциран внатре во терминалната зграда, нашите вработени ќе го поништат паркинг-билетот и лицето со инвалидитет автоматски ќе биде ослободено од плаќање паркинг. Доколку сите паркинг-места за лицата со инвалидитет се зафатени, паркирајте се на обично место и следејќи ја истата постапка ќе бидете ослободени од плаќање паркинг.

За патување со миленик во авион потребно е патниците да ги обезбедат сите потребни документи и вакцини за животното пред да тргнат на пат. За подетални информации обратете се во авиокомпанијата со која летате:

https://en.aegeanair.com/travel-information/special-assistance/traveling-with-pet/

https://www.airserbia.com/en/information/ancillary-services/traveling-with-your-pets/about-the-service

https://www.turkishairlines.com/en-us/any-questions/traveling-with-pets/

https://www.croatiaairlines.com/Travel-info/Special-passenger-categories/Animals

https://www.qatarairways.com/en/baggage/animals.html

https://www.austrian.com/Info/Flying/TransportationAnimals

https://www.flypgs.com/en/write-to-us/a0j58000000NHWFAA4#sf-1

https://www.flydubai.com/en/

https://www.lot.com/

https://www.flyedelweiss.com/EN/prepare/flight-preparation/animals-travelling/Pages/general-information.aspx

 

Wizz Air не дозволува домашни миленици во авион, со исклучок на кучиња водичи кои придружуваат лица. За овие кучиња е неопходно да се достават соодветни документи за патување.

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/travel-information/baggage

Да. Меѓународниот Аеродром Скопје има Служба за помош на патници со ограничена способност за движење. Шалтерот каде што можат да се најде оваа бесплатна услуга, се наоѓа веднаш до Шалтерот за информации, во терминалната зграда. Како личност со намалена подвижност (PRM) се подразбира секое лице чија подвижност е намалена поради физичка попреченост (сензорна или локомоторна), интелектуален дефицит, возраст, болест или друга причина.

Во моментов – не, но се работи на воведување. На Меѓународниот Аеродром Скопје е дозволено да се пуши само во отворените тераси на кафулињата сместени во јавната зона на терминалната зграда. Пушењето не е возможно во делот по Пасошката контрола, кај Портите.

Во случај на општи прашања за кои не ви е потребен итен одговор, жалби или пофалби, пишете ни на: customer.mk@tav.aero Тоа е нашиот Оддел за односи со клиенти, кој во најкус можен рок ќе Ви одговори на Вашите прашања.